reklama

Keď jedna babka povedala

Poslednú dobu sa mi často stávalo, že ľudia okolo mňa, moji známi a moja rodina ma neustále s niekým dávali dokopy. Neviem o čo im ide, zrejme sa ma chcú čo najskôr zbaviť, čo najskôr ma chcú vydať, aby ma nemali na očiach J.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)
Obrázok blogu

Avšak strašne ma to už rozčuľuje... Spočiatku to bola tak trošku sranda, ale teraz už vážne nie je...  

Bratranec sa mi o mesiac žení a spolu so svojou snúbenicou a svojimi rodičmi nás boli pozývať na svadbu. Celý čas mi prízvukovali, že ma čakajú aj s mojím priateľom... Hovorím, spočiatku to bolo vtipné. Snažila som sa im vysvetliť, že naozaj žiadneho nemám a zbytočne budú platiť ešte jedno miesto navyše, pretože s nikým neprídem (ak prídem). Úplne ma však dorazil „úsmev“ mojej tetušky: „Ale máš, máš, len nezapieraj.“ Poviem vám pravdu, bola som už zúfalá, lebo som nevedela nájsť spôsob ako im to vysvetliť. Tak som len prešla do inej izby s tým, že rada by som šla, ale zrejme sa mi nebude chcieť ísť na tú svadbu. A vážne nad tým uvažujem, lebo toto bude typická dedinská svadba. Ak s niekým prídem, tetušky si budú šuškať, ak neprídem s nikým, opäť si budú šuškať a špekulovať nad tým, čo sa s tým mojím „priateľom“ len stalo.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A potom som sa dozvedela, čo bolo príčinou tetinho „úsmevu“. Jej dcéra (teda moja sesternica) ma videla prechádzať sa s nejakým chlapcom. Tak som si za ňou zašla a snažila som sa zistiť, ako ten chlapec vyzeral a kde ma to videla. Bolo to niekde v Prešove a keďže som tam dosť často a stretávam sa tam s mnohými ľuďmi, bolo veľmi ťažké identifikovať, o koho išlo. Viete, myslím si, že je normálne, ak sa s ľuďmi opačného pohlavia bežne stretávam a rozprávam. Ona napriek tomu stále zastávala názor, že šlo o môjho „priateľa“. Na otázku, ako k tomuto názoru došla mi odpovedala: „Ale veď som vás videla, ako ste sa objali.“ Nuž, nevedela som presne, či mi je do smiechu alebo do plaču.  

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám naozaj veľa kamarátov a veľa dobrých kamarátov. A myslím si, že je prirodzené, ak svojho kamaráta občas objímete.... Len tak, z čistej kamarátskej lásky, bez žiadnych bočných úmyslov. Jednoducho preto, lebo ste ho dlho nevideli, možno sa s ním lúčite, lebo dlho sa s ním neuvidíte a bude vám chýbať, možno má ťažkú chvíľku a je to potrebné a možno len jednoducho preto, lebo ho máte radi. Nemyslím si však, že je to niečo nenormálne (nemorálne)... Tak neviem.... Je možné, že ani moja sesternica, ani môj bratranec, ani moja teta s ujom sa nikdy pred svadbou „s tými druhými“ nestretávali. Alebo sa im možno zdá, že som nenormálna (alebo niečo také J ) ak niekoho nemám (a momentálne mi to ani nechýba J ).  Iné vysvetlenie nemám. Každopádne, zdá sa mi to veľmi čudné. Takto však vznikajú klebety...Keď jedna babka povedala...

Lucia Marčáková

Lucia Marčáková

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pamäť, predstavivosť a nadšenie po sláve - to je to, čo potrebujeme mať stále po ruke, keď chceme dôjsť až na koniec cesty. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu